فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن دارای سالها تجربه درخشان در فروش انواع کولرگازی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده کولرگازی از جمله:
کولر گازی اجنرال
کولر گازی هیتاچی
کولر گازی ال جی
کولر گازی گری
کولر گازی گرین
کولر گازی مکوی
کولر گازی دایکین
کولر گازی میتسوبیشی و سایر برندهای دیگر می باشیم.
همچنین نماینده و فروشنده انواع vrv و داکت اسپیلت نیز می باشیم. شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیرات و نصب کولر گازی نیز می توانید با ما در این بادبزن در تماس باشید.
02177164925
02177164931
09124274886
https://badbezan.com

  • ۰
  • ۰

کولر گازی 18000 هایسنس مایا مدل HRH-018TQ یکی از سیستم های تهویه مطبوع کمپانی Hisense است که با دو عملکرد سرد و گرم برای فصول مختلف قابل استفاده می باشد.

کولر گازی 18000 هایسنس مایا مدل HRH-018TQ

پنل داخلی کولر گازی هایسنس به دیوار نصب شده و به دلیل طراحی مدرنی که دارد با اکثر دکوراسیون ها منطبق می باشد.علاوه بر توجه خاصی که به طراحی آن شده است دارای بدنه ای از جنس ورق گالوانیزه در یونیت خارجی و پلاستیک فشرده و آلیاژ مناسب در یونیت داخلی است که باعث مقاومت کولر گازی 18000 هایسنس در برابر خوردگی و فرسایش شده است.

کولر گازی 18000 هایسنس

قطعات به کار رفته در کولر گازی 18000 هایسنس مایا مدل HRH-018TQ

در این کولر گازی هایسنس از قطعات معتبر و با کیفیتی استفاده شده است که باعث راندمان بالا و افزایش طول عمر دستگاه شده اند.یکی از این قطعات سیستم رطوبت زدایی درونی است که در داخل یونیت داخلی قرار دارد.نحوه ی کارکرد این سیستم به این صورت است که بعد از خاموش کردن کولر گازی رطوبت زدایی را داخل دستگاه آغاز می کند که حدودا 15 دقیقه زمان می برد.

کولر گازی هایسنس با قابلیت رطوبت زدایی
یکی دیگر از قطعات به کار رفته در اسپلیت هایسنس مدل HRH-018TQ کمپرسور پیستونی است.این کمپرسور جزو قدیمی ترین مدل ها است ولی هنور هم کاربردهای خاص خودش را دارد و بیشتر در مناطق گرمسیری کاربرد دارد.

انواع کمپرسور در کولر گازی و اسپلیت

انواع کمپرسور در کولر گازی و اسپلیت

کمپرسور به عنوان قلب کولر گازی عمل کرده و در هنگام خرید کولر گازی برای بسیاری از افراد جزو نکاتی است که به آن توجه خاصی می نمایند.بعضی از برندها تنها از یک نوع کمپرسور در سیستم های تهویه خود استفاده می کنند اما بعضی از کمپانی ها از انواع محتلف کمپرسور استفاده کرده و کولرهای گازی خود را در طیف وسیعی از قیمت عرضه می کنند.Hisense نیز از کمپرسورهای متنوعی در تولیداتش استفاده کرده است.
انواع کمپرسورهای کولر گازی شامل این موارد است
1.    کمپرسور پیستونی
2.    کمپرسور روتاری
3.    کمپرسور مارپیچی (اسکرال)
تفاوت‌ها و نحوه عملکرد هر کدام از این کمپرسورها باعث شده برخی در مناطق گرمسیر و برخی دیگر در مناطق سردسیر مورد توجه قرار گیرند.

کمپرسور پیستونی در کولر گازی و اسپلیت

کمپرسور پیستونی

همانطور گه گفته شد در کولر گازی 18000 هایسنس مایا مدل HRH-018TQ از کمپرسور پیستونی استفاده شده است.نحوه ی عملکرد این موتور کولر گازی توسط یک پیستون و سیلندر انجام می‌شود.مصرف پایین ،عمر بالا، رایج بودن و قیمت مناسب  این نوع از کمپرسور کولر گازی از مزایای آن است.

کمپرسور روتاری در کولر گازی و اسپلیت

کمپرسور روتاری

نحوه کار این نوع از کمپرسور کولر گازی به این صورت است که گاز مبرد از طریق یک دریچه به داخل کمپرسور مکش می‌شود.عملکرد موتور روتاری در مناطق سردسیر و مرطوب بهتر است.مزایای آن شامل صدای کم ، مصرف بهینه و راندمان بالا است.

کمپرسور اسکرال

این کمپرسور جدیدترین مدل کمپرسور موجود در بازار است.در این موتور اسکرال چیزی که سبب فشردن گاز می شود، حرکت مخالف دو مارپیچ داخلی است. به این شکل که یکی از مارپیچ ها به صورت متحرک و دیگری به صورت ثابت می باشد و حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز می شود.

همانطور که متوجه شدید یکی از نکاتی که هنگام خرید کولر گازی باید به آن توجه داشته باشید نوع کمپرسور به کار رفته درآن است به دلیل اینکه هر کدام از آن ها مناسب برای یک شرایط آب و هوایی خاص ساخته شده اند. اگر در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنید، کمپرسور کولر گازی مدل پیستونی بیشتر کاربرد دارد.در مناطق سردسیر نیز استفاده از کولر گازی با کمپرسور روتاری توصیه می‌شود.و در صورتی که قیمت کولر گازی برای شما در اولویت نیس و فضای بزرگی را میخواهید پوشش بدهید کولر گازی با کمپرسور اسکرال گزینه مناسبی است.

خرید اسپلیت 18000 هایسنس مایا مدل HRH-018TQ

خرید اسپلیت 18000 هایسنس مایا مدل HRH-018TQ

در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن تمام مشخصات و اطلاعات فنی کولر گازی هایسنس مدل HRH-018TQ  قرار داده شده است که می توانید با مطالعه ی آن ها خریدی مطمئن با قیمت مناسب و به صرفه را تجربه نمایید.

https://badbezan.com

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی