فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن دارای سالها تجربه درخشان در فروش انواع کولرگازی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده کولرگازی از جمله:
کولر گازی اجنرال
کولر گازی هیتاچی
کولر گازی ال جی
کولر گازی گری
کولر گازی گرین
کولر گازی مکوی
کولر گازی دایکین
کولر گازی میتسوبیشی و سایر برندهای دیگر می باشیم.
همچنین نماینده و فروشنده انواع vrv و داکت اسپیلت نیز می باشیم. شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیرات و نصب کولر گازی نیز می توانید با ما در این بادبزن در تماس باشید.
02177164925
02177164931
09124274886
https://badbezan.com

  • ۰
  • ۰

کولر گازی ایستاده 55000 حاره ای گری مدل T2`Matic–H55H3/P از تولیدات کارخانه گری چین می باشد که سیستم های تهویه مطبوع خانگی و اداری این کمپانی جزو باکیفیت ترین و بهترین های دنیا می باشند .به طوری که در سال 2013 از هر سه دستگاه تهویه مطبوعی که در دنیا فروخته شده یکی از انها متعلق به کارخانه گری بوده است .گری بزرگترین شرکت اختصاص تولید سیستم های تهویه مطبوع مثل کولر گازی و اسپلیت است و در زمینه ی تاسیسات نیز فعالیت می کند.

کولر گازی ایستاده 55000 حاره ای گری مدل T2`Matic–H55H3/P با نازلترین قیمت

بررسی کولر گازی ایستاده 55000 حاره ای گری مدل T2`Matic–H55H3/P

همان طور که در عنوان این کولر گازی آمده است از نوع ایستاده است و به دلیل نصب روی زمین و حجم و اندازه های کوچک فضای زیادی در منزل یا محیط کار اشغال نمی کند.

با وجود ابعاد کوچک قادر است کل فضای تحت پوشش خودش را گرم یا سرم کند زیرا این دستگاه هر دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی را دارا می باشد و در تمام فصول قابل استفاده می باشد و نیازی به هزینه ی اضافی برای خرید سیستم گرمایشی جداگانه وجود ندارد .

کولر گازی ایستاده 55000 حاره ای گری مدل T2`Matic–H55H3/P با مشخصات عالی

کولر گازی ایستاده 55000 حاره ای گری مدل T2`Matic–H55H3/P با ظاهری زیبا طراحی می شود که مناسب برای تمام سلیقه ها است و در دکوراسیون منازل و غیره در رابطه با این کولر گازی افراد به مشکل بر نخواهند خورد .

فروش کولر گازی گری مدل T2`Matic–H55H3/P

از دلایلی که باعث پر فروش بودن مدل T2`Matic–H55H3/P از کولر گازی گری شده است مصرف کم انرژی و صدای پایین قطعات ان است که باعث بازدهی بالای ان شده است.

کمپرسور یا همان موتور دستگاه بسیار قدرتمند است و دارای طراحی آمریکایی می باشد که گاز مبرد R410 استفاده شده در کولر گازی را با سرعت و مکش بالا درون لوله های مسی بین دو یونیت داخلی و خارجی انتقال می دهد و سرمایش و گرمایش باکیفیتی را در محیط باعث می شود .

کولر گازی گری مجهز به کمپرسور و اینورتر

 

کمپرسور کولر گازی ایستاده 55000 حاره ای گری مدل T2`Matic–H55H3/P از نوع اسکرال است این کمپرسور راندمان بالاتر،مصرف برق کمتر،طول عمر بیشتر،خرابی کمتر  نسبت به دو مدل پیستونی و روتاری دارند و جمع و جور بودن از دیگر مزیت های این کمپرسورها است و می توان گفت بهترین نوع کمپرسور در بین اسپلیت ها اسکرول است.

داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت ها دیگر دستگاه های تهویه مطبوع هوا،تولیدی کمپانی گری

داکت اسپلیت ها که به اسپلیت های خانگی نیز معروف هستند . به دلیل مشخصات فنی و کارایی بالا و قیمت مناسبشان جزو مقرون به صرفه ترین و قدرتمندترین سیستم های تهویه در بازار می باشند.شرکت گری نیز علاوه بر کولر گازی و اسپلیت داکت اسپلیت های خود را با طول عمر بالا و قیمت مناسب تولید و روانه ی بازار می کند .

از مزایای استفاده از داکت اسپلیت ها میتوان به این موارد اشاره کرد :

هوای تمیز و فیلترشده

فیلترهای قابل شستشو

مقرون به صرفه بودن

طراحی متناسب با شرایط آب و هوا

داکت اسپلیت ها نیز مانند کولرگازی و اسپلیت در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند مثل :

داکت اسپلیت 30000 گری اینورتر دار مدل GFH30K3CI

داکت اسپلیت 30000 گری اینورتر دار مدل GFH30K3CI

دارای برچسب انرژی B و مناسب مناطق معتدل می باشد و در آن از فیلترهای تصفیه کننده ی هوا و از بین برنده ی باکتری های مضر موجود در فضا استفاده شده است.

داکت اسپلیت 60000 گری اینورتر دار مدل GFH60TK1BI

داکت اسپلیت 60000 گری اینورتر دار مدل GFH60TK1BI

مناسب مناطق معتدل و گرمسیری می باشد کندانسور موجود در داکت اسپلیت گری شامل کمپرسور، فن، لوله های مسی و فین های آلومینیومی با بهترین کیفیت و طول عمر بالا می باشد.

داکت اسپلیت گری 48000 مدل GFH48TK1BI

داکت اسپلیت گری 48000 مدل GFH48TK1BI

اینورتر موجود در ان مصرف انرژی را کاهش داده و برچسب انرژی آن در رده ی A قرار دارد و در آن از گاز مبرد R22 استفاده شده است .

معرفی فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن به عنوان نماینده ی رسمی برند دایکین در ایران ارائه دهنده ی انواع سیستم های تهویه مطبوع هوا مثل :

کولر گازی

قیمت کولر گازی با ویژه ترین قیمت

اسپلیت

اسپلیت

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت

VRV با بهترین قیمت و کیفیت می باشد . فروشگاه بادبزن در جهت تکمیل خدمات خود در کنار فروش دستگاه های تهویه مطبوع در سراسر ایران خدمات تعمیر کولر گازی و اسپلیت در تهران ، نصب ،لوله کشی ، شارژ کولر گازی را نیز با مقرون به صرفه ترین قیمت انجام می دهد.

خدمات تعمیر کولر گازی در سراسر تهران

با مراجعه به سایت بادبزن می توانید به انواع برندهای کولر گازی و اسپلیت و فرم درخواست خدمات دسترسی داشته باشید.

https://badbezan.com

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی