فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن دارای سالها تجربه درخشان در فروش انواع کولرگازی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده کولرگازی از جمله:
کولر گازی اجنرال
کولر گازی هیتاچی
کولر گازی ال جی
کولر گازی گری
کولر گازی گرین
کولر گازی مکوی
کولر گازی دایکین
کولر گازی میتسوبیشی و سایر برندهای دیگر می باشیم.
همچنین نماینده و فروشنده انواع vrv و داکت اسپیلت نیز می باشیم. شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیرات و نصب کولر گازی نیز می توانید با ما در این بادبزن در تماس باشید.
02177164925
02177164931
09124274886
https://badbezan.com

  • ۰
  • ۰

کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار مجهز به کمپرسور روتاری دور متغیر می باشد. شرکت میتسوبیشی توانسته است تا در تولید این سیستم از گاز مبرد R410a استفاده نماید که می توان آن را یکی از نمونه های دوست دار طبیعت دانست.

کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار مدل MSZ-HJ71

این روزها همه به دنبال خرید بهترین کولر گازی و سیستم تهویه با بهترین قیمت می باشند. با توجه به رقابتی که میان تولید کنندگان این دستگاه ها وجود دارد نیز می توان شاهد استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های بسیار بروز در این دستگاه ها باشیم. در نتیجه شرکت های تولید کننده میدانند که اگر بخواهند بازار را در دست داشته باشند باید خدمتی نوین را ارائه نمایند.

کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار

شرکت میتسوبیشی از نمونه شرکت هایی است که توانسته است در بازار ایران جای خود را باز نماید. این شرکت محصولاتش را با بهترین فناوری ها و مناسب ترین قیمت ها به بازار عرضه و ارائه می نماید.قطعا یکیفت محصولات است که به این شرکت در این زمینه کمک نموده است.

کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار از نمونه دستگاه های ارائه شده توسط این شرکت می باشد. که در ادامه به برسی مشخصات و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

مشخصات و ویژگی های کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار

مشخصات و ویژگی های کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار

همانطور که از نام این دستگاه مشخص می باشد دارای سیستم اینورتر می باشد. اینورتر در کولر گازی می تواند تا به میزان بسیار چشمگیری مصرف برق دستگاه را کاهش دهد. در نتیجه این نکته بسیار مهم است که دستگاه اینورتر داشته باشد. درست است که قیمت دستگاه های اینورتر دار بسیار بالاتر می باشد ولی با توجه به صرفه جویی که در مصرف انرژی انجام میدهد قطعا میزان بیشتری از این اختلاف قیمت را به شما باز خواهد گرداند.

مشخصات و ویژگی های کلیدی کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار

مشخصات و ویژگی های کلیدی کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار

طراحی بسیار زیبا و بروز که سبب شده به میزان بسیار چشمگیری مورد استقبال همه قرار گیرد.

گرید مصرف برق این کولر گازی A می باشد و می توان آن را در دسته بندی دستگاه های بسیار کم مصرف دانست.

قطعا میزان صدا کارکرد کم دستگاه می تواند از برترین و مهم ترین نکات دستگاه باشد. میزان صدای کارکرد پنل داخلی کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار را می توان حالت کند 33 ، حالت متوسط 49 و حالت تند 50 دسی بل و میزان صدا یونیت خارجی این دستگاه نیز با میزان صدا حداقل 55 و حداکثر 66 دسی بل می باشد.

کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار کم مصرف

ایجاد سرمایش در این دستگاه به شدت سریع می باشد و می تواند به صورت یکنواخت تغییرات دمایی را برای شما ایجاد نماید.این موضوع می تواند یکی از مثبت ترین نکات برای این دستگاه کولر گازی و اسپلیت باشد. از برتری دستگاه های کولر گازی و اسپلیت میتسوبیشی می توان به قابلیت پرتاب باد 42 حالته به صورت اتوماتیک که البته ترکیبی از 6 حالت به صورت بالا و پایین و 7 حالت به طرفیت می باشد اشاره نمود.

کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار با توزیع یکنواخت هوا

توزیع یکنواخت هوا در این دستگاه نیز مدیون قابلیت پرتاب باد با داشتن زاویه 150 درجه در این دستگاه می باشد.

شرکت میتسوبیشی با هدف ارائه دستگاهی مناسب برای تمامی شرایط جوی توانسته است کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار را به نحوی تولید نماید که با دامنه کارکرد 10- تا 46 درجه سانتی گراد باشد. در نتیجه این دستگاه می تواند در شرایط جوی مختلف مورد کاربرد قرار گیرد.

شیر کنترل LEV از برتری های کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار

شیر کنترل LEV از برتری های کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار

از نکات بسیار مثبت و نقاط تمایز دستگاه کولر گازی 27000 میتسوبیشی اینورتر دار می توان به استفاده از شیر کنترل LEV در این دستگاه اشاره نمود. براساس شیر LEV جریان مبرد می تواند تا براساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم شود. شیر کنترل LEV به نحوی تنظیم شده است که می تواند در زمان هایی که به بار برودتی کمتر نیاز است سوزن را پایین داده و مسیر عبور گاز مبرد را محدود سازد که در نتیجه جریان گاز کاهش چشمگیری خواهد داشت. در نتیجه با این امکان می تواند مصرف دستگاه را به میزان بسیار چشمگیری بهینه نماید.

خرید کولر گاززی با بهترین و مناسب ترین قیمت در فروشگاه بادبزن

فروش انواع سیستم های تهویه با بهترین قیمت بازار

در فروشگاه بادبزن توانسته ایم سیستم های تهویه متنوع را به بازار عرضه و ارائه نماییم. از نمونه برندهای قابل ارائه توسط ما می توان به :

کولر گازی Daikin

کولر گازی Daikin از نمایندگی رسمی دایکین در ایران

کولر گازی اسپلیت LG

کولر گازی ال جی با بهترین قیمت

کولر گازی و اسپلیت گرین

کولر گازی و اسپلیت گرین با بهترین قیمت بازار

سیستم های تهویه گری

سیستم تهویه گری و کولر گازی گری با بهترین قیمت

هیتاچی

کولر گازی هیتاچی و اسپلیت هیتاچی با بهترین قیمت بازار

توشیبا

کولر گازی توشیبا و اسپلیت توشیبا از فروشگاه بادبزن

کولر گازی و اسپلیت میدیا

کولر گازی میدیا با بهترین قیمت بازار

کولر گازی تراست

کولر گازی تراست در مدل های متنوع در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

و سایر برندهای معتبر اشاره نمود.

قیمت سیستم های تهویه ارائه شده توسط ما بسیار مناسب می باشند و تمامی محصولات ارائه شده توسط ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. برای خرید بهینه بهتر است با ما در فروشگاه بادبزن در تماس باشید.

https://badbezan.com

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی