فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

کولر گازی و اسپلیت بادبزن فروشگاه رسمی فروش و تعمیرات و نصب کولرگازی

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

در فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن دارای سالها تجربه درخشان در فروش انواع کولرگازی از بهترین و معتبرترین برندهای تولیدکننده کولرگازی از جمله:
کولر گازی اجنرال
کولر گازی هیتاچی
کولر گازی ال جی
کولر گازی گری
کولر گازی گرین
کولر گازی مکوی
کولر گازی دایکین
کولر گازی میتسوبیشی و سایر برندهای دیگر می باشیم.
همچنین نماینده و فروشنده انواع vrv و داکت اسپیلت نیز می باشیم. شما عزیزان برای دریافت خدمات تعمیرات و نصب کولر گازی نیز می توانید با ما در این بادبزن در تماس باشید.
02177164925
02177164931
09124274886
https://badbezan.com

  • ۰
  • ۰

کولر گازی 36000 گری حاره ای مدل Q2`Matic-H36H1/P ساخت شرگت گری چین می باشد . شرکت GREE از معتبرترین و قدیمی ترین برندهای کولر گازی می باشد. انواع کولر گازی و اسپلیت گری در چهار کشور چین ، برزیل،پاکستان و ویتنام تولید می شود و با تولید سالیانه 27 میلیون دستگاه تصفیه هوا جزو بزرگترین کمپانی ها در این حوزه می باشد.

کولر گازی 36000 گری حاره ای مدل Q2`Matic-H36H1/P

دستگاه های تهویه مطبوع گری شامل مدل های اینورتر آی متیک و ای متیک، و مدلهای آ متیک، کیو متیک،کیو2 متیک، سی متیک، یو متیک، دی متیک و جی متیک کولر های دیواری بوده و در رده ی مدلهای پنجره ای، توربو و ایستاده تاور را شامل می شود.

کولر گازی 36000 گری حاره ای

معرفی کولر گازی 36000 گری حاره ای مدلQ2`Matic-H36H1/P

هر دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی را داراست و در هردو حالت پنل داخلی سطح صدای پایینی دارد که آزار دهنده نمی باشد.

دارای طراحی منحصر به فرد و قدرت پرتاپ و هدایت باد قابل توجهی است .

روی یونیت داخلی نمایشگر LED وجود دارد و با استفاده از ریموت کنترل کولر گازی استفاده از تمام قابلیت های دستگاه آسان شده است .

کولر گازی 36000 گری حاره ای برای فضاهای مسکونی که دارای متراژ 100 متر مربع هستند و برای فضاهای اداری که دارای متراژ ۶۵ متر مربع می باشند انتخاب مناسبی می باشد.

مشخصات فنی کولر گازی 36000 گری حاره ای مدلQ2`Matic-H36H1/P

مشخصات فنی کولر گازی 36000 گری حاره ای مدلQ2`Matic-H36H1/P 

کولر گازی 36000 گری حاره ای مدل Q2`Matic-H36H1/P دارای کمپرسور روتاری قدرتمند T1 می باشد و برچسب انرژی دستگاه در رده ی B است .

در کولر گازی 36000 گری حاره ای از گاز مبرد R22 استفاده می شود و به دلیل این که این گاز تحمل دمایی بیشتری نسبت به سایر مبردها دارد در دمای بیشتر از 45 درجه سانتی گراد می تواند بدون توقف به کارش ادامه دهد از این رو این سیستم تصفیه هوا برای مناطق حاره ای و گرمسیری مناسب می باشد .

کولر گازی میدیا با بهترین قیمت بازار

کولر گازی کیو 2 متیک مجهز به سیستم خواب راحت و ریموت کنترل آن دارای دکمه قفل کودک و دکمه توربو TURBO است که در حالت توربو کولر گازی بدون وقفه کار می کند و  باعث تسریع خنک شدن محیط می شود بعد از آن که دمای محیط به حد ایده آل می رسد دستکاه به حالت نرمال خود بر می گردد.

کولر گازی میدیا مجهز به سیستم عیب یاب خودکار

مجهز به سیستم عیب یاب خودکار است که می تواند در صورت وجود عیب و ایراد در دستگاه آن را پیدا کرده و شما میتوانید قبل از اینکه وضعیت دستگاه بدتر بشود اقدام به تعمیر کولر گازی بکنید .

عملکرد سیستم فیلتر کولر گازی 36000 گری حاره ای مدلQ2`Matic-H36H1/P

مجهز به فیلترهای سلامتی است که قابلیت فیلتراسیون کامل هوا ، و حذف ذرات ریز گرد و غبار و سایر آلاینده ها را دارد و هوایی سالم و باکیفیت را ارائه می دهد .

کولر گازی میدیا مجهز به فیلتر تصفیه هوا

سری Q matic  گری مجهز شده به تکنولوژی تصفیه هوای سرد پلاسما گری می باشد عملکرد این سیستم بر اساس یونیزاسیون است که از این طریق 90 درصد باکتزی ها خنثی می شوند علاوه بر این خاصیت دئودرانت دارد و یون های منفی هوا که باعث حساسیت و آلرژی می شوند را کم می کند.

کولر گازی میدیا مجهز به کمپرسور روتاری

تفاوت کمپرسور روتاری T1 و T3 در کولرهای گازی

کمپرسور روتاری T1 در کولر گازی باعث می شود کولر گازی در شرایطی با آب هوای معتدل قابلیت کارکرد داشته باشد یعنی این کولر گازی توانایی کار تا دمای 43 درجه ی سانتی گراد را دارا می باشد.

و منظور از کمپرسور روتاری T3 این است که کولر گازی با این کمپرسور شرایط کارکرد در محیط گرمسیری را دارد یعنی افرادی که در این مناطق با دمای بیشتر از 43 درجه ی سانتی گراد سکونت دارند باید کولر گازی با کمپرسور T3 خریداری کنند.

حرید کولر گازی میدیا از فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن

خرید کولر گازی 36000 گری حاره ای مدلQ2`Matic-H36H1/P از فروشگاه بادبزن

فروشگاه کولر گازی و اسپلیت بادبزن عرضه کننده ی برندهای معتبر کولر گازی و اسپلیت در بازار ایران می باشد . ما در فروشگاه بادبزن شاهدخرید قابل توجه کولر گازی و اسپلیت گری توسط کاربران بوده ایم که این موضوع نشان دهنده ی کیفیت بالا و قیمت مناسب این سیستم تهویه مطبوع می باشد . برای خرید کافیست به سایت فروشگاه بادبزن مراجعه کرده و خرید خود را با کمک کارشناسان فروشگاه بادبزن انجام دهید.

https://badbezan.com

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی